Monday, October 7, 2019

BBM3410Satu2019: DIRI

Assalamualaikum dan salam sejahtera.





Hai semua. selamat datang di blog saya. :)
saya akan menceritakan sedikit sebanyak informasi tentang diri saya. Perkenalkan nama sebenar saya Mohd Ayob Afiqrudin bin Sobri. Berusia 23 tahun. saya dilahirkan di Hospital Sungai Petani, Kedah tetapi dibesarkan di Kepala Batas, Pulau Pinang yang juga merupakan kampung halaman saya. saya merupakan anak kedua daripada empat adik beradik. Dalam pendidikan , saya bersekolah di S.M.K Datuk Haji Ahmad Badawi bagi peringkat SPM dan STPM. Sekarang ini saya melanjutkan pelajaran di Universiti Putra Malaysia, mengambil kos bacelor sastera bahasa dan lingustik Melayu.

Sebenarnya banyak aktiviti yan saya pengemar melakukan antaranya aktiviti lasak, memasak, membaca buku sejarah, menonton anime, suka travel dan memain game online. saya seorang mesra mudah bergaul dengan siapa sahaja, jadi mudahlah untuk berinterasi.

Sekian sedikit sebanyak perkenalan tentang diri saya. semoga tulisan ini cukup mengambarkan tentang diri saya. Sebarang pertanyaan atau perkongsian sila lampirkan di ruang komen bawah.

No comments:

Post a Comment